איך לדעת שאתה מתאים לנו?

אתה לא צריך לדעת שום דבר על הבורסה כי אנחנו נלמד אותך. אתה גם לא צריך להיות גאון. אף אחד מאיתנו לא גאון. גם אם הפסדת כסף בשוק ההון בעבר זה לא משנה, כי אתה לא סחרת בשיטה שלנו. מה שכן משנה וחייב שיהיה לך, זה את התכונות הבאות:

לדעת לשבת וללמוד כמו שצריך

כאשר זה חשוב לך. אם לאחר שתצפה בחלק א’ של הקורס אתה תרגיש שאתה לא מתחבר לתחום, אין לך מה להירשם לחלק ב’ כדי “לעשות מכה”. זה לא עובד ככה. אם תרגיש שזה מעניין אותך ואתה מתחבר לזה, אז חשוב שתדע לשבת, ללמוד ולתרגל את חלק ב’ עד שתהיה טוב בזה.

לדעת לשאול את השאלות הנכונות

בן אדם שבאמת רוצה להצליח לא שואל: “תוך כמה זמן מתחילים להרוויח?” כי הוא מבין שכל מקרה לגופו וזה בעיקר תלוי בו.במקום זה, הוא שואל: “איך אני יכול למקסם את החוזקות שלי כדי להצליח לטווח הארוך?”. מי שרוצה להיות אלוף העולם בספורט כלשהו, לא שואל את המאמן שלו: “תוך כמה זמן אני הולך להיות אלוף העולם?” אלא אומר לעצמו: “אני הולך להיות אלוף העולם ולהצליח. לא משנה מה זה ידרוש. לא משנה כמה זמן זה יקח לי. אני הולך לעשות הכל כדי להצליח!” – אנשים כאלה לרוב מצליחים בכל תחום בחיים, בדיוק בזכות הגישה הזאת.

לדעת לעשות גם משימות פחות חשובות כמו שצריך

אם אתה בן אדם שבשניה שהוא הסכים לעשות משהו גם אם הוא לא חשוב כל כך, יעשה את זה על הצד הטוב ביותר, אתה מתאים. זה לא שאנחנו בודקים כאן כמה אתה חבר טוב או אדם שאפשר לסמוך עליו. אנחנו בודקים כאן האם אתה יודע לעבוד מבלי לחפף. אלו הם האנשים שאנחנו רוצים בקהילה שלנו.

אם ברגע שהחלטת שאתה הולך על משהו

אתה לא תוותר עד שתגיע לתוצאה. האם אי פעם קבעת לעצמך מטרה לא פשוטה, והחלטת שלא משנה מה יקרה, אתה תשיג את המטרה? אם השגת את המטרה ולמרות שבדרך היו קשיים וזה לא הלך חלק (כל מי שאי פעם הגיע לתוצאה משמעותית יודע שזה אף פעם לא הולך חלק), אז אתה מתאים. אתה צריך לדעת להתגבר על הרגעים הראשונים במסחר שלא יהיו פשוטים, עד שתהפוך לסוחר מוצלח בקהילה שלנו.

להציב מטרה ולא לעצור בדרך

יש לך מטרה? אתה צריך לדחוף את עצמך אליה מבלי שמישהו אחר יישב לך על הראש ויזכיר לך. אנחנו כאן כדי לעזור, להכווין, ללמד, לענות על שאלות, לתמוך ברגעים קשים ולדון ביחד על הזדמנויות שיש בבורסה. אנחנו נענה על כל שאלה ונדאג לספק לך מידע עדכני. מה שאנחנו לא נעשה, הוא להיות בייביסיטר. הרווח העיקרי שלנו הוא ממסחר ומלהיות ברוקר בעתיד, לא מלהיות מורים ששואלים האם הכנת שיעורי בית או לא. לטוב ולרע.

אולי הכי חשוב:

ההבנה שלהתעשר לוקח זמן. על מנת שתהיה באמת טוב במשהו, אתה צריך להשקיע בזה. אם אתה מחפש כסף מהיר או כסף קל, זה לא אצלנו. אנחנו בכללי ממליצים להיזהר מאנשים שמבטיחים דברים כאלה. אתה צריך להבין שמי שהגיע לרווחים של 100,000 שקל בחודש ומעלה, לא עשה את זה בכמה חודשים. אתה חייב להבין שאתה נכנס לתהליך שהולך לקחת זמן, גם אם אתה מאוד מוכשר.

אם אתה מזהה את עצמך בסעיפים הקודמים, אתה מתאים.

אנחנו לא רק גוף שמלמד מסחר בשוק ההון. אנחנו שותפים עם הברוקר שלנו. מה שאומר שלנו בתור גוף אשר מרוויח מעמלות מסחר, שווה יותר להפוך בן אדם אחד למיליונר, מאשר למכור 60 קורסים לאנשים שלא יצליחו. אנחנו רוצים לבנות קהילה של סוחרים כאלה.

לכן חשוב לנו לשמור על איכות גבוהה של התלמידים שלנו. אם אתה תחליט לרכוש את חלק ב’, יש לנו ציפיות ממך שתצליח. זה לא יהיה קל, אבל אם חמשת הסעיפים למעלה נכונים לגביך, סביר להניח שאתה תצליח.

כדי להצליח חייבים ללמוד ולתרגל. מה שאנחנו מבטיחים זה שהשיטה שלנו טובה, עובדת ואנחנו נעשה כול מה שצריך כדי לאפשר לך את התנאים להצליח.

אם כל זה לא מפחיד אותך ואתה עדיין רוצה להמשיך, ברוך הבא לטרייד טרייב!

Black Friday

72 שעות של הטבות ומבצעים !

50% הנחה

על כל קורסי המסחר של Trade Trib

הצטרפו לאלפי הבוגרים שלנו ולמדו את סודות המסחר במניות OTC של שוק ההון וכיצד לנצל את המגמות המשתנות בשוק לטובתך ולהרוויח מהן !