צ’אט תמיכה – הוראות כניסה וחוקים

הוראות התחברות לצ’אט

הוראות כניסה לצ’אט התמיכה במילים

אמ:לק – תורידו את האפליקציה של Discord לסמארטפון \ תתקינו על המחשב \ כנסו לאתר ופתחו חשבון, לאחר מכן כנסו ללינק הזה ועקבו אחרי ההוראות על המסך: https://discord.gg/n2aAy3m
לכל מי שמסתבך או לא בטוח איך עושים את זה, הנה מדריך מפורט עם תמונות, שלב-אחר-שלב איך לעשות את זה. הסתבכת? שלח הודעה ואעזור  ?

הוראות הפעלה דרך המחשב:
1) הולכים לקישור הזה: https://discordapp.com/register
2) במסך שיפתח מכניסים מייל, שם משתמש, וססמא (את שם המשתמש מומלץ לרשום עם שם פרטי ושם משפחה בצורה הבאה: Vova_feldman כדי שנוכל לדעת איך קוראים לכל אחד)-http://prntscr.com/eqozsy
3) אם תועברו למסך עם Captcha, לחצו על הכפתור של: “I’m not a robot”, ובחלון שיפתח עקבו אחרי ההוראות שהוא מבקש (בדיקת אבטחה של האתר) http://prntscr.com/eqp14y
4) במסך שיפתח לחצו על כפתור הX כדי לסגור את החלון: http://prntscr.com/eqp1cu
5) במסך הזה לחצו על SKIP (אלא אם כן מעניין אתכם לקבל הדרכה של איך המערכת עובדת בכללי) http://prntscr.com/eqp1r3
6) מזל טוב! נרשמתם לDiscord. עכשיו כל מה שנשאר הוא להכנס לקישור ההזמנה לקבוצה: https://discordapp.com/invite/M9s6jVY
7) אחרי שלחצתם על הקישור מסעיף 6, יופיע לכם העמוד הבא: http://prntscr.com/eqp4ch שבו פשוט לחצו על : “Accept Invite”
8) זהו! אתם בפנים.
הוראות הפעלה דרך הסמארטפון:
1) מורידים את האפליקציה של דיסקורד:
• אנדרואיד: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.discord&hl=en
• אייפון: https://itunes.apple.com/…/discord-chat-for-ga…/id985746746…
2) נכנסים לאפליקציה ובמסך הראשון לוחצים על: “Need an account?” – http://prntscr.com/eqr1rv
3) במסך הבא מכניסים שם משתמש (מומלץ לרשום שם מלא ומשפחה כדי שיהיה יותר קל לזהות אתכם בצ’אט, בצורה הזאת: Vova_Feldman), אימייל וסיסמא, ולוחצים על “Register” –http://prntscr.com/eqr2kj
4) מזל טוב! יש לכם משתמש בדיסקורד, ואתם תועברו למסך הזה: http://prntscr.com/eqr2wr
5) כעת, כנסו לקישור הבא (זה קישור זימון לקבוצה): https://discord.gg/n2aAy3m
6) זה יפתח בפניכם את המסך הבא, שבו תלחצו על: “I already have the app. Open it!” – http://prntscr.com/eqr3q9
7) כעת, תיפתח האפליקציה ותראו את המסך הבא, שבו תלחצו על: “Join” – http://prntscr.com/eqr43t
8) מזל טוב! אתם רשומים בצ’אט התמיכה החדש! כדי לראות את החדרים, לחצו על כפתור “שלושת הקווים הלבנים” בצד השמאלי של המסך – http://prntscr.com/eqr4kb ואז לחצו על העיגול הזה:http://prntscr.com/eqr4v7
9) עכשיו תוכלו לראות את כל החדרים, לעבור ביניהם ולשלוח הודעות\להעלות קבצים וכו’: http://prntscr.com/eqr57a

חוקי הצ’אט

 

יש לקרוא את כל הכתוב למטה כי פה יפורטו החוקים של הצ’אט – מי שלא יעמוד בחוקי הצ’אט יורחק מהצ’אט מיידית.


המטרה של הצ’אט היא: לשמש כלי עזר לתלמידים של הקורס שלנו – מקום לקבלת מענה על התכנים של הקורס, עניינים טכניים באתר וכו’.

חשוב לציין: הצ’אט הוא צ’אט תמיכה בלבד לקורס ולתכניו, ולא צ’אט מסחר בשום צורה או אופן, ולא יהיה בו דיון על מניות ו\או עסקאות.

עזרה:

בעניינים לוגיסטיים – משהו לא עובד \ לא מצליח להרשם לקורס \ קיבלתי דרגה לא נכונה \ השארתי פרטים ולא חזרו אלי, יש לפנות בהודעה פרטית אל וובה או vofeld. הודעה פרטית ניתן לשלוח דרך המחשב על ידי לחיצה על הכפתור הימני בעכבר על השם של המשתמש ובחירה בMessage. או דרך הסמארטפון על ידי לחיצה על השם של המשתמש ואז בתפריט שיפתח ללחוץ בצד ימין למטה על האייקון של ההודעות.

חוקי הצ’אט:

  1. תהיו מנומסים.
  2. הנושא של צ’אט התמיכה – הוא תמיכה בתכני הקורס
  3. בצ’אט יש חדרים ולכל אחד יש את הייעוד שלו. יש להשתמש בחדרים הללו אך ורק למטרה שבשבילה הם נועדו:
  • תמיכה בקורס – חדר לשאלות על הקורס ודברים שקשורים למסחר בכללי.
  • פתיחת_חשבון_מסחר – לעזרה ושאלות על פתיחת חשבון מסחר אצל ברוקר.
  • עדכונים_חשובים– חדר שבו יפורסמו עדכונים על הקורס והקהילה.
  1. בצ’אט למשתמשים יש דרגות, ולכל דרגה את המשמעות שלה:
  • סוחר מתחיל: משתמש שרק התחבר
  • סוחר מתלמד: פתח חשבון דמו
  • סוחר פעיל: סוחר על כסף אמיתי
  • משתמש VIP: חבר בקהילה שתרם משמעותית לקהילה
  • סוחר פרימיום: רכש את חלק ב’ של הקורס
  1. חל איסור מוחלט על הרצת ו\או שיווק מניות.
  2. חל איסור מוחלט על שאלת שאלות או מתן מידע על מניות בכללי – מי שיפר את החוק הזה יורחק ללא יכולת חזרה.
  3. בבקשה אל תשאלו שאלות בלי שסיימתם את חלק א’ של הקורס, כמו למשל: “באיזו תוכנת מסחר אתם משתמשים?” את התשובות ל99% מהשאלות האלה יש בקורס, בהודעות נעוצות בצ’אט וברשימת החוקים פה. אם יש לכם שאלות בסגנון ולא סיימתם את חלק א’ אבל ממש בוער בכם לקבל תשובה, יש לפנות את וובה או בן בהודעה פרטית.
  4. לפני ששואלים שאלה בצ’אט, יש לבדוק האם יש את התשובה בגוגל. לא הבנתם מונח מסויים? תתחילו מלחפש אותו בגוגל. לא הבנתם באיזה שעות עובד המסחר? חפשו את התשובה בחלק א’ של הקורס, או חפשו בגוגל. אם לא מצאתם בגוגל – תרגישו חופשי לשאול בצ’אט. המטרה היא ליצור קהילה של סוחרים שמגדילים ראש ומרוויחים הרבה כסף – לא להאכיל בכפית אנשים עצלנים שמחפשים קיצורי דרך.
  5. צ’אט התמיכה הוא לא חדר התמיכה הטכנית של הברוקר, והמשתתפים בו אינם שירות לקוחות של הפלטפורמה. לכל שאלה, בעיה או סיבוך עם הפלטפורמה, יש להתקשר למספר: 03-632-2343 ולדבר עם שירות הלקוחות.
  6. כל מי שעובר על חוקי הצ’אט או סתם נמצא פה כדי להציק לחברי הקהילה, יחסם מהאפשרות לכתוב בצ’אט התמיכה. אם ההתנהגות הזאת תימשך, הוא יורחק מהפורום ללא יכולת לחזור. הכוונה לדברים כמו: ספאם, הטרדה של משתמשים אחרים, שפה בוטה, גזענות, או מעשים פליליים.
  7. הבעלות והאחריות על ההודעות שנשלחות בצ’אט התמיכה, הן בבעלות והאחריות הבלעדית של השולח אותן. Trade Tribe איננה לוקחת אחריות על הודעות של חברי צ’אט אחרים. Trade Tribe שומרת לעצמה את הזכות למחוק ולהרחיק כל משתמש מהצ’אט מכל סיבה שהיא.
  8. אנחנו בטרייד טרייב לא יועצי השקעות, מנהלי תיקי השקעות או יועצים פיננסים מכל סוג שהוא. אנחנו לא נותנים עיצות פיננסיות. אנחנו לא יכולים להגיד לך אם להכנס או לצאת מעסקה. כל הסוחרים חייבים לקבל החלטות בעצמם לגבי מתי לסחור ועל מה לסחור.
  9. מנהלי הצ’אט שומרים לעצמם את הזכות להרחיק מהצ’אט לזמן לא מוגבל (KICK) ו/או לצמיתות (לתת BAN) כל אחד מהמשתמשים בצ’אט התמיכה, מכל סיבה שהיא לפי שיקול דעתם האישי, ואינם חייבים לספק סיבה על ההחלטה לעשות זאת, בין אם הוא תלמיד של חלק א’ ו/או חלק ב’. צ’אט התמיכה מהווה פלטפורמת “בונוס” לאתר, שבה מנהלי הצ’אט מקדישים מזמנם הפנוי כדי לענות על שאלות הקשורות לתכני הקורס, והם ממש לא חייבים לעשות את זה, ויש לכבד את המנהלים והמעמד.