מניות היום 28.02.2018 MTP, PHH

שלום חברים,כאן מניות היום ה-28.3.2018

 

ונתחיל במניית MTP שמקבלת granted orphan drug designation. היא בעצם קיבלה אישור לטיפול מ- European medicine agency. כלומר לא מה-FDA אלא ספציפית אישור אירופאי, על Orphan drug designation. המחלה שהיא מחלה נדירה שכמות האנשים שחולים בה הוא מתחת לממוצע של שאר המחלות, לפי הרף המקובל. פה אנחנו מדברים על סרטן מתקדם בתוך הכבד עצמו, אז שזה סוג סרטן שהוא די נדיר, קיבל אישור והם עכשיו ממשיכים הלאה. בגלל שזה רק באירופה, הווליום לא גדול. זה מה שמתרחש כרגע. המניה כן מזנקת. אנחנו מדברים פה סך הכל על זינוק של באזור ה-10%, ואתם יכולים לראות גם את העליה. המניה כבר בעבר עשתה זינוק מאוד מרשים – שימו לב. על סמך חדשות אחרות לגמרי. עכשיו השאלה היא האם החדשות האלה יגרמו למניה לזנק? שווה לעקוב אחריה היום.

 

אנחנו עוברים עכשיו למניה PHH, שעשתה דו"ח רבעוני מאוד מרשים. החברה עשתה רווח של 109 מיליון דולר לרבעון הרביעי לעומת 77.9 מיליון שציפו מהחברה לעשות שזה הבדל מאוד משמעותי. זינוק באמת מרשים. אתם יכולים לראות את הווליום המתגבר במניה. כבר אתמול היה זינוק מטורף וגם היום הזינוק הזה ממשיך. בגרף היומי אנחנו מסתכלים שהמניה נמצאת במגמת עליה לאור הזינוק הזה גם בלי קשר, היא היתה כבר במגמת עלייה יכול להיות שהיה כבר מידע פנימי. רואים פה טיפות קטנות של רכישות לקראת היציאה של הרבעון. כנראה ידעו שהרבעון יהיה חיובי. הגאפ שכבר כאן מתחיל להיסגר לכיוון ה-$11, איפה שהיה הדאמפ הרציני. כלומר המניה יכולה להיות כבר באזור המקסימום אבל אם היא תפרוץ את ה-$11 היא יכולה להמשיך גם לכיוון ה-$13.50. אז שימו לב: לעקוב אחרי המניה. דו"ח רבעוני מאוד מרשים. השאלה היא איך התגובה תהיה במהלך היום לאחר שהמניה כבר מזנקת בצורה יפה – 26% זינוק.

Responses

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Black Friday

72 שעות של הטבות ומבצעים !

50% הנחה

על כל קורסי המסחר של Trade Trib

הצטרפו לאלפי הבוגרים שלנו ולמדו את סודות המסחר במניות OTC של שוק ההון וכיצד לנצל את המגמות המשתנות בשוק לטובתך ולהרוויח מהן !